義地小隊:音樂·農莊@愛沙尼亞

波羅的海年輕小國愛沙尼亞 – 香港人相對陌生,但廿五年前她以不流血的「歌唱革命」從蘇聯獨立於世的故事一直廣被傳頌;跟香港剛剛相反,愛沙尼亞地多人少,人口只有香港的1/5(約130萬人),國家佔地則是香港的16倍,造就熱愛大自然生活的愛沙尼亞文化。
這小國除了聞名於其先進的科技外,她的自然生態系統亦保育得很好,故被譽為世界上最空氣純淨的國家!全國有一半土地都是森林,只要一離開市區,到處都是大自然景觀,農場農莊是當地人消閒假日的好去處。

是次愛沙尼亞義地小隊再次跟著當地人走訪愛沙尼亞最原始的自然環境當義工,親身接觸、感受大自然及體驗當地人的自然日常。亦首次加入音樂元素,由當地傳統音樂人兼農莊後人,每天教授音樂,分享愛沙尼亞傳統文化與教育方式。

義遊人Suet Ying:
Kiidi Farm呢個「農場」,其實係莊主二十幾年前買落嘅一大片森林~我哋每日就喺度幫手鋸木、刨樹皮、 去幫手打理呢片森林。 莊主個女Anne-Maria仲會擔當音樂老師,每一日都會教我哋彈Estonia嘅傳統樂器Kannel,大家一齊彈下琴唱下歌~ 就係咁樣,我地呢幾日完全放低電話,暫時放低各自喺香港面對嘅煩惱,每日起身望住片草原,擁抱住自由又清新嘅空氣。 呢度就係一個咁簡單嘅地方。但就係因為佢咁簡單,對於城市長大嘅我地來講,先顯得特別珍貴。

Comments are closed.